16 januari 2006

Cykla - och sjunga. Och cykla...

Cyklingen gick riktigt bra i dag. Vilket är konstigt eftersom jag har känt mig både trött och seg hela dagen. Men när jag väl kom dit kände jag mig lätt i benen och jag lyckades trampa på ordentligt.

Sen är det ju väldigt roligt att cykla för Frrredrik. Han är jäkligt bra: han är entusiasmerande, pådrivande (är det samma sak?) och jäkligt intelligent i sitt val av musik och rörelser. Och vacker. Så jävla vacker! Den där blandningen av både maskulint och feminint som han utstrålar är så oerhört tilltalande i mina ögon.

Fast är han inte lite konstig? Jag menar, han berättade i dag om att man kan gå på karaokecykling och, som jag förstod det, sjunga med i låtarna samtidigt som man cyklar. So what? Det gör jag varje gång...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida