09 februari 2007

Förhandsgranskning 2

Så där. Nu har jag lyssnat på låtarna inför morgondagen i Göteborg. Jag har bara lyssnat på dem en gång, men redan nu kan jag säga att standarden är betydligt högre än förra veckan.

Det har redan hunnit bli en tradition att jag lyssnar på låtarna i Melodifestivalen i förväg. Och det borde alla göra. För de flesta låtar vinner ju faktiskt i längden.

Jag ska lyssna mer i morgon, men så här lyder mitt första omdöme:

The Ark och Marie Lindberg går vidare direkt.

Jag återkommer i morgon med en mer kvalificerad(?) gissning när jag hört låtarna några gånger till...

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Vi tror samma.
Samma tror vi.
Vi samma tror.
Tror samma vi.
God I'm bored.

lör feb. 10, 09:08:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida