19 januari 2007

Toppartister

Jag har precis sett Så ska det låta på SVT. Och vilka artister!

Nåja, Anna Book hade jag kunnat vara utan. Men de andra: Caroline af Ugglas, Ola Svensson och min nya stora favorit Peter Johansson. Wow! Förutom att de kunde så otroligt mycket mer texter än vad som är brukligt bland många av artisterna som varit med, har de fantastiska röster. Och dessutom vet de att bjuda på sig själva!

Jag kände inte till Peter Johansson alls tidigare, men tydligen har han numera huvudrollen som Galileo i We Will Rock You i London. Synd att han inte var där för ett par år sedan när jag var och kollade på den. En fantastisk musikal och med honom i huvudrollen skulle jag gissa att föreställningen lyfts ytterligare. Men vilken karl! Vilken röst! Och vilken jävla snygging! - Fast jag hittade tyvärr ingen bättre bild...

Angående Så ska det låta hoppas jag att nivån på artister fortsätter så här hela säsongen!

En annan sak: för första gången någonsin zappade jag över lite till Let's Dance på TV 4. Jäklar vilken gäspning. Jag saknar inte alls att jag aldrig börjat kolla på det...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida