02 november 2006

Vintern är här. Typ.

Åh, vilken härlig morgon: solen skiner, snön gnistrar och det är nästan så att fåglarna sjunger. Lite trångt på tunnelbanan bara. Och snöröjningen är ju inte den bästa. Men det glömmer man lätt en sån här dag.

Och visst, hade jag fått bestämma hade vi inte haft snöoväder den 1 november. Men shit happens. Just nu känner jag mig väldigt pigg och glad.

=D

Jag hörde precis av en kollega som bor i Nacka att hon inte hade kommit hem i natt, utan hade fått sova hos en vänninna. Och en annan kollega hade tydligen fått ta in på hotell i natt. Jäklar i min lilla låda...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vintern är en idyll för oss vikingar. Man blir smal och snygg också. Bye bye flottiga ringar under armarna. Hello frisk, fräsch hy.

tors nov. 02, 11:37:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Fast huden blir ju ganska torr, Kim. Inte så fräsch alltså. Annars har du helt rätt... =)

tors nov. 02, 11:44:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida