01 november 2006

Strandade löneförhandlingar

Jag kan berätta att lönesamtalet inte gick något vidare. Jag var beredd att sänka mina krav ganska rejält bara för att bli av med det här. Men min chef stod kvar vid sitt bud och ville inte rucka sig en millimeter (eller krona kanske jag ska säga) och det störde mig. Och budet var så dåligt att jag inte kunde acceptera det. Så jag strandade.

Så nu står jag här. Och bara väntar på att förhandlingarna inte går bättre centralt...

...men nej då, jag är inte bitter. :-/

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Trist att höra, Men tyvärr är ju det enda sättet att få upp lönen att byta jobb. Annars får man vara nöjd med "bidraget" som delas ut.

ons nov. 01, 01:05:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida