01 november 2006

Jag - en konditor

I morgon ska jag bjuda avdelningen på fika, så det blev bakning i kväll. Två banankakor har det blivit. Jag har ett fantastiskt recept på just banankakor. Mmm...

Jag sitter just nu och avsmakar den ena, för att se om jag kan bjuda på den. Och den är god, ack så god. Fast det märks att jag slarvade lite med äggvitan. Det gick inte att vispa till som det var tänkt på grund av visst mått av gula i. Så det blev inte fluffigt. Och det märks.

Men som sagt: god. Mycket god.

1 kommentarer:

Blogger annen sa...

Blä! Jag kan inte ens vara i samma rum som bananer!
Jag funderar däremot på att baka en kladdkaka nu, innan kvällens dubbelavsnitt av Weeds :)

ons nov. 01, 09:44:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida