07 november 2006

Uppsvälld mage

Jäklar vad jag har ont i magen i dag. Jag har ont, och den är rejält uppsvälld. Stor som en badboll och hård som en fotboll. Så känns det. Fast jag fungerar ändå ganska normalt, även om jag kanske är en smula lugnare än vad jag kan vara annars. Och rör mig något långsammare.

Men jag förstår inte varför det inte blir bättre. Nu har jag ju någorlunda ändrat mina kostvanor. Men det verkar inte hjälpa. Och doktorn hittar inget fel på mig heller.

Och man kan ju fråga sig varför jag mest känner det på vardagarna, och inte så mycket på helgerna...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Psykosomatiskt. Du kanske inte trivs som du borde på jobbet?

tis nov. 07, 01:45:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Hmm, vad är det som skiljer vardagar från helg.... arbetsdagar från ledigdagar...

tis nov. 07, 02:41:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida