06 november 2006

Förkylning bortskänkes

Min näsa har börjat rinna och jag känner mig svag i kroppen. Så jag antar att jag har en förkylning på gång. Igen. Och det är antagligen därför också som mitt tandkött ömmar.

Hurra. Not.

Annars var det ganska skönt väder ute i dag. Även om det var blött och fuktigt så kändes det inte så kallt. Jag svettades till och med lite på tunnelbanan. Ändå hade jag inte så mycket på mig i dag. Men lite hade jag. Till skillnad från en gatuarbetare jag såg. En ung kille som arbetade i bara t-shirt. Men det kändes något kallt...

Kanske ville han bli förkyld och få vara hemma. Men han kan få min. Alldeles gratis.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nu ger du kroppen en c-vitaminchock och sedan värmer du mjölk som du blandar i många vitlöksklyftor i och vips är du frisk och alert och förkylningen får inte en chans att bryta ut!

mån nov. 06, 09:11:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Krya på dig raring!

mån nov. 06, 09:31:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida