09 november 2006

Roliga - trots allt

Alltså, jag tycker verkligen att Anders (Johansson) och Måns (Nilsson) är vansinnigt jävla skitroliga. Jag tyckte det i Så funkar det i P3 och jag tyckte det i Anders och Måns i SVT.

Men jag kan inte förmå mig att gilla Fråga Anders och Måns. Visst är de roliga, och jag skrattar mycket. Och jodå, jag har säkert lärt mig ett och annat. Men det är rörigt och det känns som att de inte tar alla frågor på allvar. Och man hinner inte reflektera över ett svar förrän man får nästa. Och det där med korsan och rödbetorna i dagens avsnitt förstod jag aldrig. Varför blanda in Anders teori om den nu var fel?

Självklart vill jag se mer av dem. Men gärna i ett annat koncept. Ett koncept som inte känns stressigt och... ja, nästan framkrystat...

1 kommentarer:

Blogger annen sa...

Håller med dig!

fre nov. 10, 12:03:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida