21 oktober 2006

Träning, shopping och teve

Jag var och tränade i morse och därefter har jag sprungit omkring i city och letat kläder. Mest kollat. Eller, rättare sagt, bara kollat. Jag hittade inget som jag ville ha. Och så blev jag så otroligt trött i benen och kinkig. Blodsockret sjönk rejält, och det hjälpte inte så mycket med youghurtglassen jag köpte. Så jag åkte hem tidigare än planerat, typ 16.

Och i kväll är det gala, SVT-gala. Och eftersom jag är lite svag för sånt kommer jag helt klart att bänka mig framför teven. 20-22.

2 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Youghurtglass? Nu?

Jag håller på och fryser ihjäl, hemma kör jag med 3 tröjor, raggsockor och filt över benen när jag kollar på TV, och fryser ändå.... Om jag åt en glass skulle jag få permafrost-skador!

lör okt. 21, 06:00:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag fryser också, Rexxie. Men inte efter att ha sprungit i affärer flera timmar...

lör okt. 21, 06:41:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida