19 oktober 2006

Flirt på farty

Cocktailparty i kväll. Vi var på Café Opera. Det var trevligt och intressant. Och så drack Aronson tre glas champagne. Riktig champagne. Och två glas vin. Och åt några canapéer. Och av någon anledning blev jag full. Riktigt full. Så nu sitter jag här hemma och pratar finlandssvenska med mig själv...

Men det fanns några riktiga puddingar på mingelpartyt. Framför allt en kille. Som jag lyckades flirta med. Och jag tyckte att jag fick viss kontakt. Men han gick efter en stund. Vad som dock är roligt är att min kollega OCKSÅ tyckte att den där killen flirtade med mig. Men tydligen inte. =(

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men är inte flirta just bara det? En flirt betyder väl inte alltid en fortsättning? (;-)

tors okt. 19, 11:01:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida