17 oktober 2006

Kli i örat

För några år sedan gjorde jag hål i ena örat. Jag tyckte, och tycker fortfarande, att det är snyggt. Men en tidigare arbetsgivare ville att jag skulle ta ur ringen jag hade i örat. Och trots att jag senare bytte arbetsgivare, har jag aldrig brytt mig om att sätta i den igen. Det är några år sedan, och jag har aldrig haft några problem. Och när jag någon gång tänkt på det, har jag funderat över om hålet växt igen, eller om jag skulle kunna sätta i ringen igen. För lite sugen har jag nog varit...

På senare tid har det dock börjat klia i i hålet, eller där hålet brukade vara. Någon som har någon bra förklaring? Är det "växtvärk", det vill säga hålet som håller på att växa ihop? Eller vad?

3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

"För några år sedan"? Mitt öronhål växte ihop typ omedelbart jag slutade använda det.

Jag tror mer att det är, ja, kanske fågelinfluensa? Det är tydligen något som går nu.

tis okt. 17, 11:24:00 em  
Blogger Aronson sa...

Nej, jag tror heller inte det egentligen, men vad är det då? Din teori om fågelinfluensan ger jag inte mycket för...

ons okt. 18, 09:35:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Infektion av något slag kanske?

tors okt. 19, 05:06:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida