21 oktober 2006

Drömmen om en pojke

Jag drömde i natt. Jag drömde att jag sände mitt allra första Sommarprogram.

Och så var jag ute på krogen och träffade en kille som jag följde med hem. Han var jättesöt men, märkte jag när vi kom till den förort där han bodde, bodde i ett skitfult hus. Dessutom visade det sig att han var betydligt yngre än jag trott. Bara typ 18-20 år. Och så bodde han hemma hos mamma. Som var ett riktigt jävla rivjärn. När vi kom dit gick hon omkring i morgonrock och med papiljotter i håret. Och gormade och skrek.

Dessutom hade hon köpt nya fiskar till den här killens akvarium. Och hon gav honom fiskarna i handen - utan vatten. Och han tappade förstås dem, hala rackare det där, och hann inte få upp dem i tid innan de dog.

Sedan borstade jag tänderna med hans tandborste mitt i all röra som var i lägenheten, för där var ostädat och äckligt. Innan jag faktiskt föreslog att vi kanske skulle åka hem till mig i stället?!

Sen vaknade jag.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag vaknade med ett ryck och var totalt panikslagen eftersom jag hade drömt att jag hade klippt sönder min svindyra, skitsnygga balklänning.

Vilken jävla mardröm!!!

lör okt. 21, 12:24:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ååh, Anna, du ska på bal? Vad kul! =)

Får vi se klänningen?

...eller var det också bara en dröm?

lör okt. 21, 12:49:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Nee, det är min klänning jag hade på studentbalen. :)

http://www.mipaform.se/default2.asp?sida=annanilsson

Den länken borde funka!

lör okt. 21, 01:17:00 em  
Blogger Aronson sa...

Wow! Vilken pudding!

=P

lör okt. 21, 01:20:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Tsss... :P Tack!

lör okt. 21, 01:36:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida