22 september 2006

Lunch och Lassie

Jag käkade lunch med Göteborgskan i dag. Vi var på Sturehof. Och satt där i solen och lapade samtidigt som vi åt vår mycket goda men väldigt dyra lunch. Jättemysigt. Det blev en något längre lunch än vanligt. Men det var det värt... =)

På vägen till lunchen och Stureplan såg jag Ingemar Stenmark. Det var andra gången jag sett honom irl. Första gången var för några år sedan och det kändes stort. Riktigt stort. Den här gången kändes det inget speciellt. Jag har väl vant mig...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, tur att han lever. Jag och min mamma mötter honom i Åre en gång, och min mamma bah "men hej!!! det är ju duuuuu" exakt sådär hemskt som det låter. Han såg lätt rädd ut sa lite förskräckt "hej" och nickade lite försiktigt tillbaka.. jag var säker på att han skulle få en hjärtattack eller i allafall men för livet.

fre sep. 22, 11:00:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Tennis. Han såg visserligen lite medtagen ut, men still wild and kicking...

;-)

fre sep. 22, 11:35:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida