27 september 2006

Insomnia

Klockan är halv två och jag kan inte somna. Jag förstår inte vad det är. Det är klart att det är hjärnan som inte vill koppla av. Ändå tänker jag inte på något särskilt, utan den vill bara inte slockna.

Jag har redan fått ställa in träningen i morgon bitti. Ska jag orka med dagen, måste jag nog sova längre än till 05.20. Nu står klockan i stället på 07.20. Och hade jag inte haft ett möte klockan nio hade jag antagligen försökt sova ännu lite längre än så.

Jag har försökt med att äta. Jag har försökt med att runka. Jag har försökt med att läsa. Jag har försökt... med det mesta.

Jävlar!!!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kolla på tv är bra, men det har du säkert försökt med. :)

ons sep. 27, 08:26:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Faktiskt inte. Jag var rädd att fastna i något program. Vilket var dumt. För det är väl bättre det än att ligga och vrida och vända på sig...

ons sep. 27, 08:56:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida