09 augusti 2006

En väldigt spontan resa

Oj, oj, oj. Nu har jag bokat en resa till London. Om en vecka, nästa helg, reser jag. Det känns oerhört spontant och lite konstigt. Som sparsam smålänning känns det märkligt att resa till London två gånger samma år. Dessutom har jag varit i New York och planerar en resa till Berlin senare i höst...

Men, men. Nu är det gjort. Och jag hoppas att det blir kul. Och jag tror faktiskt att jag behöver det...

...och ja, när jag känner efter känns det faktiskt riktigt roligt!

=)

13 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Oh, man är ALLTID värd en resa till London...
Hur lite pengar man än har!

ons aug. 09, 08:13:00 fm  
Blogger Vi på Kantarellen sa...

Sablar... jag är avundsjuk!

ons aug. 09, 08:14:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

London skulle inte vara helt fel att åka till igen :)

ons aug. 09, 08:24:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Problemet är nog snarare, Oswald, att jag har för mycket pengar just nu. Eller, rättare sagt, jag har varit duktig på att spara de senaste månaderna. Men så kunde jag ju inte låta det vara. Slösa, slösa, slösa...

ons aug. 09, 08:36:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Jag har funderat på en londonresa till hösten men den får nog vänta till våren. Hoppas du får trevligt. Because you're worth it.

ons aug. 09, 08:41:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Tack Kimman. Du är bäst!

=)

ons aug. 09, 08:45:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Helt rätt! Gud vad härligt!

ons aug. 09, 09:29:00 fm  
Blogger Fredrik sa...

Du får ligga i hårdträning nu då.... så du slipper samma incidenter som sist! ;-)

ons aug. 09, 09:32:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, I-killen. Vad föreslår du? Morot? Gurka? Or the real thing...?

;-)

Honken: Ja, jag hoppas ju det... =)

ons aug. 09, 09:38:00 fm  
Blogger Neggot sa...

Bra att någon uppskattar lite listor =) Och du har helt rätt, utan kvinnor vore världen en aning mindre intressant, för att inte säga helt värdelös.

Vid en snabb läsning av ditt inlägg trodde jag att du skrev att du hade varit i New York och planeraT en resa till Berlin. Då tyckte jag att det var lite over kill, planera kan man väl göra hemma i alla fall =)

Dessutom är jag också avundsjuk, Halmstad på lördag känns inte riktigt lika kul längre...

ons aug. 09, 11:04:00 fm  
Blogger Unknown sa...

Jag hatar dig. Själv ska jag på intensivkurs (körkort) i BORLÄNGE i två veckor from fredag. Säkert minst tre gånger dyrare och tusen gånger tråkigare än London.

ons aug. 09, 11:34:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ååhh...Jag vill också åka till London. Jag har aldrig varit där. Får jag följa med???

ons aug. 09, 11:46:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Neggot: nu menade jag väl i och för sig att världen skulle bli väldigt tråkig utan MÄN. Men visst, utan kvinnor också... ;-)

Men jo, det var därför jag var i NY: för att planera Berlin. Not.

PF: Na na na na naaa na. Borlänge sucks! ;-)

Fia: klart du får följa med. Hrrrmmm... ;-)

ons aug. 09, 12:39:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida