11 juni 2006

Märklig trötthet

Uj, uj, uj, vad ont i huvudet jag fick. Jag antar att det är en kombination av det varma vädret, en viss uttorkning samt ett par glas rödvin...

...men jag tycker inte att jag ska skylla mig själv.

Dessutom är jag rejält trött. Jag börjar faktiskt fundera på om den här tröttheten är något mer än bara att jag sover för lite. För jag sover faktiskt en 6-7 timmar per natt. Och jag har ju faktiskt haft trötthets- och koncentrationsproblem på jobbet den senaste tiden. Och jag känner mig helt urlakad på kvällarna. Men vad är det? Jag vägrar tro på utbrändhet. Med tanke på magen, kanske det är någon slags liten bakterie?! Eller vädret? Eller något psykosomatiskt? Eller...?

I vilket fall får jag nog gå och lägga mig nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida