11 juni 2006

Från värme till hetta

Gudars, vad det är varmt ute. Framför allt om man beger sig ut på en långpromenad klädd i - jeans. Puh! Och när man sen springer från butik till butik blir det ju inte bättre. Men hittar man det man vill ha? As if...

Vad gör då Aronson när det är årets varmaste dag och man kan välja att ligga ute i en park, i skuggan av ett stort träd och läsa en god bok? Jo, han går in, drar för gardinerna och tittar på fotboll på teve. Det är vad jag kallar en riktigt trevlig söndag, det. =)

2 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Och Rexxie är på jobbet (som vanlig), det är också ett sätt att tillbringa en söndag på :-)

sön juni 11, 03:15:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Vi har varit ute och promenerat... gud, jag tror att jag drabbats av någon slags värmechock... och uttorkad känner jag mig också... ;-)

sön juni 11, 04:57:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida