13 maj 2006

Färdigmöblerad

Jezzus vad jag är trött i huvudet nu. Det tar verkligen på krafterna det här. Men jag är i stort sett klar. Och ganska nöjd. Det enda är att jag får placera fåtöljen så att man måste klättra över soffan för att komma in i garderoben (fast det är okej - jag har varit inne i garderoben allt för många år ändå). Dessutom vet jag inte riktigt vart jag ska göra av högtalarna...

Det blev inte alls som jag planerat. Jag fick tänka om lite på grund av att soffan var större än jag trodde. Men nu blir det helt plötsligt en massa utrymme mitt i rummet. Något som jag inte haft tidigare...

4 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Är du nyflyttad? Har jag missat något? Å, du är så sexy när du klättrar iklädd endast dina fintrosor.

lör maj 13, 07:51:00 em  
Blogger Aronson sa...

He he. Nej, inte nyflyttad. Jag har bara köpt lite nya möbler samt möblerat om... Och det tog på krafterna.

...och du skulle bara veta hur sexig jag är i mina satängtrosor. ;-)

lör maj 13, 08:56:00 em  
Anonymous Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

ons maj 17, 05:27:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

ons maj 17, 05:37:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida