21 april 2006

Fredag i april

Det blev inget vin i solen. Det var för lite sol. Och för kallt. I stället gick vi in... till Populära Sibirien. Jag kan inte fatta att jag inte varit där tidigare. Det var ju jäkligt mysigt. God mat och gott vin. Och otroligt bra service. "Vår" kille var skittrevlig. Och vansinnigt snygg. =)

Och det var så kul att träffa U igen. Vi skrattar alltid så otroligt mycket ihop och har skitkul. Och nu har hon lovat mig att introducera mig i Uppsala - jag har faktiskt aldrig varit där. Skrämmande, jag vet. Men nu ska vi råda bot på det...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

vilda hästar kunde ju inte dra dig till Uppsala. U måste ha nåt särskilt.

lör apr. 22, 12:27:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Vad då vilda hästar? Så har jag väl aldrig sagt?

lör apr. 22, 08:04:00 fm  
Blogger Oswald sa...

PS är verkligen grymt. Bor i samma kvarter, så jag var faktiskt åxå där igår med polare mellan typ 19-22.
;-)

lör apr. 22, 06:23:00 em  
Blogger Aronson sa...

Då hade jag gått Oswald, vi kom dit väldigt tidigt. Vad synd, vi hade ju kunnat vinka till varann... ;-)

lör apr. 22, 07:49:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida