05 februari 2006

Tankar kring en utekväll

Jag var på Lino i går. Först var vi ute och åt och sen gick vi dit. De har byggt om sen sist, eller rättare sagt, bytt ut bardiskarna. De var i och för sig snygga, men kunde man inte passat på att göra en helrenovering när man ändå höll på? Det hela såg inte färdigt ut, och bardiskarna såg något malplacerade ut. Men utrymmet för oss gäster kändes större, och det tackar man ju för...

I övrigt var det ganska kul. P menade att 95 procent av alla som var där var fula. Det håller jag inte med om, däremot är väldigt många bara så ointressanta. Alla är så jäkla plastiga, ytliga, överlägsna i sin attityd och verkar mer intresserade av att se vackra ut än något annat. Inget nytt, jag vet, och det är ju det som är nackdelen med att gå ut på klubb. Tänk om man fått träffa dem i ett mer privat sammanhang, så många fler som hade varit intressanta.

Suck. På det här sättet träffar jag ju aldrig någon.

A var för övrigt inte där.

Däremot var Den Stora Kärleken där. Men han låtsas inte se mig när vi möts, så jag har lagt ner honom. Jag känner i och för sig inget när jag ser honom nu, så jag antar att jag har kommit över honom (vilket ju är på tiden eftersom det var ett tag sen vi dejtade...).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida