06 februari 2006

Spinning

Jag var på ett dubbelpass i dag. för första gången. Och det var Frrredrik båda gångerna. Det var ganska jobbigt, men kul. Fast jag fegade lite under första passet och tog inte i ordentligt. Jag var väl rädd att jag inte skulle orka annars. Det får jag åtgärda till nästa gång...

Fast det var en konstig omgång i dag. Musikanläggningen funkade inte som den skulle. Det kom in ett par olika killar och försökte fixa den. Så vi fick cykla första passet en lång stund utan musik. Frrredrik kändes heller inte riktigt närvarande. Dessutom trängde blåsan på så jag var tvungen att springa till toaletten i pausen. Det har aldrig hänt tidigare.

Nästa träning blir på onsdag. I morgon ska jag i stället fira Ulrika.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida