22 februari 2006

En instruktör i sängen

Jag var på spinning i morse, men instruktören (A, den lille plutten) dök aldrig upp. När tjejen i receptionen ringde honom låg han tydligen och sov...

I stället fick vi en vikarie, en pt som kom in lite tidigare än normalt och som hade tänkt ta det lugnt, käka lite frukost och läsa DN. Det straffades uppenbarligen direkt. Han var lite oförberedd, men jag tycker ändå att det funkade okej.

Jag hade lovat mig själv att inte blogga mer om A, men detta kunde jag ju inte väja för. Och ja, A kommer att få höra om det här nästa gång jag träffar honom. He he.

Men gissa om jag drömde mig bort medan jag tränade - och var jag hellre ville vara... ;-)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mmm... kan nog tänka mig var du ville vara ;-)

ons feb. 22, 10:01:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Du tänkte "Nu när A ändå inte kom kunde jag ju lika gärna legat kvar hemma i sängen!"

Visst var det så du tänkte? ;-)

ons feb. 22, 01:28:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Nej, Jonaz, det var inte så jag tänkte... ;-)

ons feb. 22, 02:01:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida