20 januari 2007

Ny dvd, tack

När jag satt framför teven och zappade i går fastnade jag slutligen på TV4+. De sände nämligen Ally McBeal. Jag hade nästan glömt henne. Och hur kunde jag? Hon var ju min abosluta favorit. För övrigt den enda tvålopera jag aldrig missat ett enda avsnitt av...

Men det väckte många minnen till liv. Och fick mig att fundera ännu mer över vilken tv-serie jag vill köpa på dvd. För jag har helt klart fått på hjärnan att jag måste köpa någon. Dessa alternativ har jag (till att börja med):

Ally McBeal
Grey's Anatomy
Livet kan börja
Matador
Vita Huset (närmast säsong 4)

Visst, jag kan köpa alla. Men man måste ju börja nånstans. Och så hoppas jag ju på paket, så man kan köpa samtliga säsonger samtidigt - det gäller väl framför allt Matador och Ally...

Men jag kan inte bestämma mig! Aaaaarrrgghhh!

4 kommentarer:

Blogger Walentine Andersson sa...

matador måste du köpa!

Såg igenom hela serien i vintras igen och den är verkligen så fruktansvärt bra!

Kom på mig själv med att nästan deppa när sista avsnitten var slut

lör jan. 20, 04:28:00 em  
Blogger Aronson sa...

Har du köpt serien, Walentine? Finns den som klump, eller måste man köpa dem en och en (eller två och två tror jag jag såg att de såldes som)? Jag har inte hittat dem som helbox...

lör jan. 20, 04:34:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Dessa betungande i-landsproblem... ;-)

lör jan. 20, 04:43:00 em  
Blogger Walentine Andersson sa...

Aronson, jag vet att den funnits som klump fast jag köpte min lite när jag hade råd :)

Kolla i Danmark på nåt dansk dvd sida, de fanns innan där i alla fall med svensk text och i box.

sön jan. 21, 03:28:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida