26 januari 2007

Kort astronaut-träff

Jag hade egentligen tänkt stiga upp 06.30 i morse, jag behövde lite extra tid att packa klart och så, men jag vaknade redan vid 06.00. Och det var min smala lycka, för mellan 06.07 och 06.27 visade SVT en repris av gårdagens intervju med Christer Fuglesang. Och 20 minuter? Det brukar vara väldigt lång tid för en intervju i morgon-tv. Men tiden bara sprang iväg och jag hann inte få svar på alla de frågor jag hade. Han hade gärna fått intervjuas en halvtimme till eller så...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åååååh, det var då ett himla tjat om fågelsången! Jag tror Aronson och Maudskan ylar i kör.

Själv blev jag glad över gårdagens löp på SvD "Fuglesang nära panik under rymdpromenaden" - skönt, mänskan är människa och inte übermensch...

Det finns säkert en klubb du kan gå med i...

;-)

fre jan. 26, 01:58:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida