07 januari 2007

En ny fylleriövning

Den här snodde jag hos Kimman.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

Jäklar, vilken dubbelhaka.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
300 kronor jämnt.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest.

4. Favoritplanet?
Tellus.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Min syster.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Oj. Ska man ha en favorit? Jag har just nu temat ur Lagens Änglar.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En orange collegetröja som jag klippt upp i halsen. Och som är säkert 12 år gammal...

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Jag försöker låta bli.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Jag har bara strumpor på mig nu. De är av märket Armani.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust.

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?
Oj, det är mycket det. Men jag nöjer mig med fin, godhjärtad, söt och sexfixerad. =)

13. Vad gjorde du vid midnatt?
Drack öl och pratade skit med en kompis på Lokal.

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Kom på att jag skulle hälsa från Annika. Vet inte om jag sa det. O tack för ikväll!!

15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Vid Fridhemsplan, typ.

16. Vilket uttryck använder du mest?
Vad hette han?

17. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Det är så länge sedan så det minns jag inte.

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Sebbe.

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Inga. Såvida inte godis räknas som en...

20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Hos mig? Inga.

21. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Det sägs ju att varje ålder har sin charm. Men jag skulle gärna vilja vara 25 hela livet.

2. Din värsta fiende?

Jag själv?

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på Kim Källström från Lyon.

24. Vad var det senaste du sa till någon?
Tack! (i affären).

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar. Utan tvekan.

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jag vet faktiskt inte. Mitt känsloliv är lite kaotiskt just nu...

27. Senaste låten du lyssnade på?
Just nu: Lena Philipsson - Jag känner.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja, nog hade vi samma svar på två frågor minsann :)
Pälsen sitter just i mitt knä.

sön jan. 07, 04:37:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Tack för dina fina ord förresten.
Jag vet att jag är sexfixerad men kunde jag bara få till det kanske det skulle avta en smula.

sön jan. 07, 04:38:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida