21 januari 2007

En drinkares bekännelse

Nu är det officiellt: jag ska aldrig mer dricka (så mycket)! Och det är inte för att mitt huvud håller på att sprängas i bitar, att jag nästan mår lite illa eller för att jag inte orkar ta mig för något i dag. Nej, det är för att jag precis fått veta att jag skickat sms i natt. Ett (tack och lov bara ett) sms som inte alls är så farligt, men som jag över huvud taget inte minns att jag skickat. Och inte heller varför.

Kimman fick ett sms där jag skrev att Life is a bitch. Visserligen helt sant, men jag förstår inte varför och när...

Och skickar man ett kan man säkert lätt skicka fler. Och Gud vet vad jag hade kunnat skriva i dem. Eller vad jag hade kunnat säga till vissa personer som var där...

Så: egentligen ingen skada skedd. Jag kommer inte att ligga sömnlös över det här. Men, som sagt, jag ska ta det lite lugnare i fortsättningen. För säkerhets skull...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag vill verkligen veta varför livet var en satmara just igår när allt var så glammigt och skimrande!

sön jan. 21, 10:01:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Jag har ingen aning, Kim. Jag är ju lite osäker på vad som hände just när jag skrev det där sms:et...

sön jan. 21, 10:16:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag funderar på att börja importera japanska mobiler med alkolås, verkar vara fler än mig som tycker sig behöva en...

mån jan. 22, 07:17:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida