04 november 2006

Fel tillfälle att ses

Mitt självförtroende är just nu på väg ner i botten. Vad det beror på tänkte jag skriva om i en senare bloggning. Men det hjälptes inte upp i dag precis.

Jag har nyss kommit hem efter att ha varit och tränat. Efteråt fick A se mig naken i duschen för första gången. Han brukar vanligtvis byta om i instruktörernas omklädningsrum, men var vikareie på annan anläggning i dag. Och där stod jag, med min uppsvullna mage och av kallt vatten förkrympta manslem. Det gjorde inte gott, kan jag meddela. Varför jag bryr mig vet jag inte, och förstår ännu mindre. Men tydligen gör jag det...


=/

Nu ska jag iväg och äta brunch med Jonaz. Jag hoppas det får mig på bättre tankar...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Duschar du kallt på gymmet?

lör nov. 04, 01:33:00 em  
Blogger Aronson sa...

Varmt först, sedan kallt. För att slippa eftersvettningen...

lör nov. 04, 04:30:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida