30 november 2006

En kort buss?

Jag har varit och sett Shortbus i kväll. Just nu är jag lite för onykter för att ge någon bra analys, men jag kan säga så mycket att den är bra, bra, bra. Jag gillade den jättemycket. Och ska helt klart se om den - på dvd (det var alltför många människor i biosalongen som var för generade och skrattade lite för högt...).

Och är du pryd ska du inte se den. Trots att jag inte skulle vilja sätta stämpeln "sexfilm" på den...

Efter filmen anslöt jag till Jonaz och ett par av hans kompisar på Torget. Det var trevligt. Det är inte så ofta jag är där, jag gillar egentligen inte stället. Men, som sagt, i kväll var det helt okej...

Även om jag drack något mer än jag tänkt från början...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Moah ha ha ha! My purpose on earth is fulfilled! ;-)

fre dec. 01, 02:19:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Visst är den bra!!! Shortbus alltså. :-)

fre dec. 01, 07:47:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

I love Torpet. För övrigt dricker man alltid mer än man hade för avsikt att göra. Det hör till ju.

fre dec. 01, 08:37:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ja, Kimman. Men en vardagkväll med jobb dagen efter?

Honken: Skitbra!

Jonaz: Du grymma, grymma människa! ;-)

fre dec. 01, 08:54:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida