07 oktober 2006

Örter för magen

Jag har blivit rekommenderad Dida för min mage (Jonaz känner en som...). Så jag var och köpte det i dag.

Dida är en naturprodukt (örter) som man köper på hälsokostaffär. Den ska tydligen vara bra för jäst mage, vilket jag misstänker att jag har.

När jag öppnade kartongen låg tabletterna där, paketerade precis som vanlig medicin. Det första jag slogs av var att de hade samma färg som bajs. Och att de var stora, säkert 1,5 cm långa, och ganska tjocka. Och av dem skulle jag äta tre stycken åt gången. När jag tog ut de tre jag skulle äta märkte jag att de inte bara såg ut som skit, de luktade nästan lika illa.

Jag har aldrig haft problem med att svälja tabletter, men de här var ena tuffa jävlar. Det tog en evighet och mycket vatten för att få ner dem. Men det gick...

...och nu fiser jag som fan. It better be worth it.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hrmm... skulle vara intressant att veta hur det gick. Kanske ska testa några själv!

sön okt. 08, 02:00:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Jag lär återkomma i ämnet, ano...

So stay tuned.

sön okt. 08, 09:17:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida