18 september 2006

Seminarium? Nej tack

I morgon ska jag på seminarium hela dagen. Det betyder att jag inte kommer att kunna jobba som vanligt. Det betyder också att jag inte kan blogga under hela dagen (vilket kanske inte är något större problem). Och det gör att jag inte kommer att kunna träna i morgon.

Men frågan är om det blir så lyckat över huvud taget. Efter en vaknatt är jag i dag väldigt trött. Men eftersom tröttheten brukar komma en dag efteråt, finns risk för att jag inte kommer att kunna uppbåda alltför mycket krafter i morgon. Framför allt eftersom jag ångrar att jag anmälde mig över huvud taget.

Men vem vet: det kanske blir en succé...

Ähum.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det kommer bli jättebra... annars kanske du kan blunda lite utan att någon märker det. :-)

tis sep. 19, 07:50:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Problemet är bara att vi ska delas in i mindre grupper som, antar jag, kräver att man är någorlunda aktiv...

=(

tis sep. 19, 08:54:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida