20 september 2006

Problem med iTunes

Jag har problem med min iTunes. I söndags skulle jag köpa Scissor Sisters senaste (Ta-dah). Men det gick inte, jag fick besked om att det inte gick att kontakta iTunes Store och att jag skulle försöka senare. Fast de hade dragit pengarna från mitt konto.

Så jag skrev till iTunes och klagade. Och fick till svar att de kunde se att jag beställt skivan, men också att jag inte fått den. Så Mark, som min kontakt hette, förklarade hur jag skulle göra. Men inte hjälpte det. Jag kan fortfarande inte logga in.

Suck.

Jag har svarat dem igen, så vi får se om de kan hjälpa mig mer.

Och jag har ett annat problem också: varje gång jag öppnar upp iTunes sätter den, sedan några veckor, igång automatiskt. Utan att jag behöver klicka på Play. Det har aldrig skett tidigare. Och det lustiga är att den alltid startar på samma låt. En Bruce Springsteen-låt... :-/

2 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Bruce automatic, haha, vilket straff. Det där med iStore har hänt mig också nyligen, de verkar inte vara helt pålitliga...

ons sep. 20, 04:14:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Jag vet, PF. Jag funderade just på vad ont jag gjort som förtjänar ett sånt straff...

;-)

ons sep. 20, 05:54:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida