20 september 2006

Lönesamtal

Mitt lönesamtal gick rakt åt helvete. Budet jag fick var, som jag sa till min chef, nästan en förolämpning. Och då började han svamla en massa jävla skit som inte hade något med någonting att göra. Rent jävla otroligt alltså. Och konsigt nog menade han att jag gjort ett bra jobb. Han hade ingenting att anmärka på. Och ändå kommer han med ett sånt jävla skambud!

Och svär jag mycket beror det på att jag är sjukt jävla arg och besviken.

FAAAAAAAAAAAAAAN!

Han ska nu gå till sin chef och återkommer till mig...

Suck.

5 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Men du protesterade i alla fall! Jag skulle ha suttit där som ett fån och bockat och tackat för att jag fick något överhuvudtaget (fast då jobbar jag å andra sidan åt slav-Stenbeck :-)

Hur gick det med jobbsökeriet för den delen?

ons sep. 20, 11:21:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Men jag är ju så jävla mesig. Jag vågar ju inte ta i. Visst vågade jag protestera, men inte hårt. Jag mesade totalt.

Fan!

ons sep. 20, 11:38:00 fm  
Blogger Oswald sa...

Låter som alla lönesamtal jag haft.

ons sep. 20, 11:53:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Du behöver kanske inte ta i om du bara kan visa dem vad du faktiskt har gjort och hur värdefull du är.
Det brukar funka med snälla ord och kansle ett minihot om att andra företag är villiga att pröjsa mer för samma arbetsuppgifter !

ons sep. 20, 11:57:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Det verkar vara lika på alla myndigheter. Känner igen det där väldigt väl. Hoppas att det ordnar sig och att din chefs chef är vettigare.

ons sep. 20, 12:25:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida