15 september 2006

Göran var bäst


Jag såg Slutdebatten på SVT i kväll. Ganska roligt. En del av partiledarna är ju som barn som vill synas och höras mest. Framför allt HSB. Så det blev ju en del skratt och ironiserande i min soffa...

Och även om det bär mig emot, så måste jag säga att Göran Hägglund var bäst. Han är otroligt skicklig på sånt här. Och var nog också den som fick flest applåder. Och jag gillar mycket i hans politik. Om han nu bara kunde förstå att han diskriminerar oss homos så kanske jag skulle börja fundera på att rösta på Kd...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Näfy fan.
Bara massa familjetrams och frireligiösa floskler.
Bara för att de gömmer undan sina mörka sidor i det här valet och skickar fram Ulf Ekman-light, så betyder det inte att de är ett parti med sunda värderingar i grunden.
När bögarna börjar rösta på KD har retoriken från deras sida verkligen fungerat.

Fram för ett blått Sverige - utan Kristdemorakter!

lör sep. 16, 12:34:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Jag tycker GH verkade galen. Helt väck.

lör sep. 16, 08:32:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida