11 augusti 2006

Same - same. But different

Jag har precis varit ute och cyklat. Upplägget var precis som tidigare den här veckan: samma runda, motvind dit (vad skönt bla bla bla), ännu mer motvind hem (lär jag mig aldrig), yada yada. Men några saker var annorlunda den här gången:

1. Det blev en något längre resa än normalt. Jag höll nämligen på att köra vilse...

2. Det var jobbigare än tidigare. Dels tror jag det beror på att vinden var starkare, dels för att det är något kvavare i luften i dag.

3. Under hela cykelturen hade jag Europes 'Carrie' i huvudet...

En annorlunda sak med 'Carrie' är att mitt starkaste minne med den inte är med Europe, utan med - Linda Bengtzing. Jag hörde henne sjunga den live för ett år sen ungefär. Och hon gjorde det riktigt bra!

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Jag har också varit ute och cyklat. Dock utan med- eller motvind. Lite duggregn däremot. Och ingen "Carrie" (eller Bengtzing) i huvudet.

fre aug. 11, 04:02:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida