27 juli 2006

Populär över hela världen

Det är alltid lika spännande att se vilka som varit inne på min blogg, och hur de hittat till mig. Nu har till exempel en person på utbildningsdepartementet i Taiwan [äntligen] hittat hit. Och inte hur som helst, utan genom att söka på "Aronson". Tala om att jag börjar bli världskänd... ;-)

Dessutom är det någon på mitt jobb som läser bloggen. Och jag vet inte vem det är! Det är ingen på min avdelning i alla fall, så mycket vet jag. Men det är jäkligt frustrerande när jag inte vet vem det är.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha... alltid spännande med besök från Taiwan. Åhh, jag skulle dö av nyfikenhet om jag inte visste vem det var på jobbet som läste bloggen. Du kan anlita mig som detektiv om du vill, jag är en jäkel på att luska... ;-)

tors juli 27, 10:00:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Honken. Självklart får du komma upp till jobbet och luska. Men det får bli i morgon i så fall. Sen börjar min SEMESTER!

=)

tors juli 27, 10:11:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida