13 juli 2006

En väldans blöt bloggträff

Alltså, ärligt talat kommer jag inte ihåg att jag skrev mitt förra inlägg (angående Populära Sibirien). Jag måste varit rejält full. Vilket, om inte annat, känns i dag. Huvudet vill gärna sprängas i bitar.

Men trevligt var det, och kul hade vi. Jag var där med Honken. Vi har inte träffats tidigare, men tyckte att vi väl kunde svänga en bägare ihop. Tyvärr blev det ju inte bara en, som sagt. Men vi hade jäkligt roligt, han är lätt att prata med den där honkenponken. Så det blir säkert en ny träff nån gång.

...fast då tar vi det lite lugnare med spriten, va...?

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha... japp, tror definitivt att vi får ta det lite lugnare med spriten nästa gång... :-)

tors juli 13, 11:44:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Honeys - det kallas inte bloggträff när det är bara två bloggare som möts. Då kallas det dejt! ;-)

tors juli 13, 12:07:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Eller fylleslag, uppenbarligen... ;-)

tors juli 13, 12:07:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida