23 juli 2006

Den verkliga skandalen

Både Aftonbladet och Expressen skriver om "skandalen". George Michael har tydligen återigen påträffats när han hade sex i buskarna i någon park i London - stället är tydligen känt för att frekventeras av män som vill ha sex med män. Om det kan man säkert ha många synpunkter, men på vilket sätt är det en "skandal"? Var han inte där frivilligt? Gillade han inte det han gjorde? Störde han några barn i närheten? Var mannen han hade sex med inte tillräckligt "fin" (han var ju gubevars arbetslös lastbilschaufför, överviktig, smutsig(?) och 58 år)? Eller, nej det är klart, han skulle förstås ha ringt till Sverige och fått grönt ljus från herrar chefredaktörerna på dessa båda blaskor först. Eller?

Det var en reporter från News of the World som "avslöjade" George Michael. Vad gjorde han själv där? Är det någon som har frågat sig det? Hade han själv sex?

Eller var han där för att försöka komma på någon kändis som hade sex? I så fall kan man ju verkligen tala om skandal. Att inte respektera människors privata helgd är skandalöst utöver något annat jag vet.

4 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

George blir bara mer och mer min idol. Underbart.
Keep away, tabloids!

Hampstead har ju dessutom en riktigt kul bögpub med en vägg som ser ut som Trollkarlen från Oz blandat med gigantiska penisar...
...och Hampstead Heath är ju vackert, även om jag aldrigvarit där för lastbilschaufförernas skull. ;)

Men är det bara jag som blir sjukt nyfiken på uttalanden som det här:
"Jag har en hemlighet, en personlig sak, som får många att inte vilja vara med mig. Men George verkade lockas av det, säger Kirtland i News of the World."

*hahaha*

sön juli 23, 12:01:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Ska man gissa att det börjar på stor och slutar på kuk...?

=)

sön juli 23, 12:08:00 em  
Blogger Oswald sa...

Fast fungerar det ihop med "som får många att inte vilja vara med mig"?
=)

sön juli 23, 12:13:00 em  
Blogger Aronson sa...

Det finns många som tycker stora är för stora. Eller hur jag nu ska uttrycka det...

sön juli 23, 12:27:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida