20 juni 2006

Uppladdningen har börjat

I kväll gäller det! Då måste vi ta poäng mot England för att gå vidare (vi kan gå vidare även vid förlust, men varför förlita sig på andra?). Men jag är lugn; vi kommer att vara rejält taggade och faktiskt tror jag att vi har en jättechans att vinna mot engelsmännen. Det ryktas om att Jonsson kommer att spela i stället för Wilhelmsson. Precis vad jag sa i går (fan också att jag inte bloggade om det...), Chippen är alldeles för offensiv för en här matchen. Och Källström ska självklart spela - uppställningen ska vara som mot Paraguay, förutom Allbäck i stället för Zlatan och Jonsson i stället för Chippen.

Så jag har tillförsikt. Men Gud nåde dem om DE förlorar...

Jag har redan börjat ladda; den gula tröjan är på och uppvärmningssnacket har börjat. Jag har till och med haft en ganska stor dispyt med Coole killen om hur fortsättningen av turneringen spelas...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Till och med jag är lite spänd inför kvällen...

tis juni 20, 10:28:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Det är bara gaser, ska du se... ;-)

tis juni 20, 11:20:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida