18 juni 2006

Tidig morgon

Det var faktiskt inga problem att somna i går, det var nästan så att jag somnade direkt jag la huvudet på kudden. Men som vanligt vaknade jag tidigt: i morse 05.20. Fast jag lyckades somna om och vaknade igen 06.45. Då gick jag upp, åt frukost och läste morgontidningen (DN). Därefter har jag surfat runt på andra tidningar på nätet samt kollat lite bloggar, mejl och annat kul. Nu ska jag stryka. Jepp, just det: en kökshandduk och tre skjortor bara väntar på att få bli släta och fina. Och vem är väl jag att neka dem det...?

Efter strykningen måste jag dammsuga. Och sen bär det av ut. Jag har knappt varit utanför dörren de senaste dagarna - om man bortser från utflykten till Uppsala och resorna till och från jobbet eller gymmet. Men i dag får det bli, åtminstone en promenad.

...innan det återigen är dags att bänka sig framför teven och kolla fotboll.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida