22 juni 2006

Ny kexkontakt

Jag snubblade över kexet från London på en chatt tidigare i kväll. Och mitt inre blev genast ett enda stort kaos!

Det började bra; jag bestämde mig för att spela cool, och tog därför ingen kontakt med honom. Det skulle han få göra. Dessutom var jag inte helt säker på om det var han. Men plötsligt fick jag ett mess, där han till och med kallade mig vid namn - så helt bortglömd verkar jag ju inte ha varit.

Vi pratade lite, men det blev ju så fel. Jag kände mig stel och konstig, och fick inte till det alls. Allt jag skrev kändes platt, tråkigt och så jävla oattraktivt.

Vi får väl se om han hör av sig något mer...

...och om mitt känsloliv klarar av det här.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag tror inte alls du var stel och konstig. Var inte för hård emot dig själv raring... :-)
Trevlig midsommar på dig!

tors juni 22, 09:55:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Sweetie, du är alldeles för hård mot dig själv! Give yourself some slack, slappna av så blir du så där Aronsoncharmant!
Glad midsommar mate!

fre juni 23, 10:31:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Fast det är ju dömt att misslyckas, så jag förstår inte vad jag håller på med. Jag gör ju bara kexet till en ny A...

fre juni 23, 10:48:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida