14 juni 2006

Magtitt

I morgon ska jag göra en gastroskopi, och jag ser inte alls inte fram emot det. Jag gjorde en för några år sedan, och det var ingen rolig upplevelse. Jag klöktes en massa och trodde att jag inte skulle kunna andas och att jag snart skulle dö. Men en tjej på jobbet som har gjort några stycken, menade att det blir lättare för varje gång. Jag får försöka lita på det.

Efter det som hände i London, lovade jag mig själv att träna på att få saker i halsen, men jag har inte riktigt hunnit det... ;-)

Men eftersom min mage känns lite värre igen, är det väl bra att jag får utrett vad det kan vara. Så att jag kan få min stomipåse nån gång... =/

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det kommer att gå bra imorgon raring! Jag kan följa med och hålla handen om du vill... ;-)

tors juni 15, 12:30:00 fm  
Blogger Rexxie sa...

Lycka till idag, jag håller tummarna!

tors juni 15, 07:14:00 fm  
Blogger Oswald sa...

Klart det går bra!
Några piller och sen är du som ny!

tors juni 15, 09:42:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida