15 juni 2006

Klädproblem

Varför är det svårare att klä sig viss dagar, jämfört med andra? Jag vet inte hur många kläder jag slängt fram i dag, men ingenting dög. Nu är soffan full av kläder, och Aronson påklädd. Men inte nöjd. "Den här 'outfiten' är ju inte snygg, alltså". Men vad gör man när man inte har något att ha på sig...? Jag vill ju helst inte gå naken till jobbet.

Jag funderade på att ha min VM-tröja på mig redan på dagen, men det känns lite överambitiöst. Och hur väl passar den på jobbet? Eller hos läkaren...?!

2 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Vad blev det då?

tors juni 15, 10:00:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Jag hade en blå skjorta och kavaj. Men har nu bytt(!) och går omkring i min VM-tröja. Det känns fint!

=)

tors juni 15, 10:06:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida