24 juni 2006

Dagens laguppställning

Nej, jag har inte brytt mig om att ta ut något lag i dag. Lars Lagerbäck lyssnar ju ändå inte på vad jag säger.

Men okej då.

Jag har förstått att Zlatan Ibrahimovic nu är fit for fight igen. Men utan att ha sett honom spela, förordar jag ändå Marcus Allbäck på topp med Henrik Larsson. Allbäck är i toppform, och Henke har spelat bättre tillsammans med honom än med Zlatan. Släng i så fall hellre in Zlatan i andra halvlek.

Å andra sidan kanske Henkes mål gjorde att det lossnade för honom. Och kanske även att Zlatans vila har gjort att han kommit i bättre form.

Dessutom vill jag se Christian Wilhelmsson i stället för Mattias Jonsson på högerkanten. Jag vet att det blir mer offensivt, men Jonsson och Niklas Alexandersson gick inte ihop så bra.

Övrig laguppställning som senast.

Däremot vågar jag inte tippa något resultat. Jag har haft så mycket fel redan. Men seger för Sverige, det är jag helt övertygad om. Även om mina naglar börjar försvinna totalt...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida