24 juni 2006

Midsommarafton 2006

Jag var på Connection i går med Jonaz. Det var väl i och för sig trevligt, men jag kom på varför jag inte varit där mer än en 4-5 gånger. Jag gillar helt enkelt inte stället. Framför allt är det nog den sura ägaren som smyger omkring och slår sina lovar runt oss gäster. Och utan att vara det minsta trevlig. Men även lokalen och stämningen. Det är helt enkelt inte jag. Klientelet kan jag nog egentligen inte uttala mig om, eftersom det nog var speciellt i går med tanke på att det var midsommarafton.

Någon egentlig midsommarstämning var det nog inte. Jag vet inte ens om kläderna var speciellt somriga. Trots att de flesta hade kortärmade, rutiga utanpåskjortor (även Aronson)...

Men jag träffade ju Kimman, och det var kul. Det är kul att träffa sina bloggarkompisar (det här var den förste, men förhoppningsvis blir det fler).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida