16 mars 2006

Misstänkt sjuk

Jag har varit hos läkare i dag. Igen. Jag gick dit eftersom jag misstänkte att jag har bihåleinflammation. Jag har haft det ett antal gånger de senaste åren och känner väl igen symptomen. Fast de senaste gångerna har jag själv inte varit säker på att det verkligen är bihåleinflammation. Men jag har gått till doktorn ändå: bättre att han ställer diagnos än jag. Och det lustiga är att läkarna faktiskt inte heller verkat säkra på saken. Trots det har de skrivit ut recept på både cortisonspray och antibiotika, framför allt det sistnämnda. Det känns nästan som att jag lurat dem...

...och det känns ju faktiskt inte bra. Den här gången fick jag till och med läkaren att skriva ut extra stark antibiotika - eftersom jag vill vara frisk nästa torsdag när jag reser till New York.

Så. Vi får se om jag blir frisk nu. =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida