16 mars 2006

En ambivalent morgon

Jag har varit väldigt osäker på om jag skulle gå till jobbet i dag eller inte. I går tyckte jag att febern gått upp igen och hade bestämt mig för att inte gå till jobbet i dag. Men när jag la mig i går kväll kände jag mig riktigt pigg. Jag satte inte klockan men bestämde mig för att om jag vaknade tidigt i dag så skulle jag gå. Jag vaknade halv 7. Men kände mig inte riktigt bra. Jag hade ingen feber, men kände mig som att jag hade feber. Jag gick upp, åt frukost och duschade som om jag skulle gå till jobbet. Men gjorde det inte.

Fan alltså. Jag kan inte förklara hur jag mår. Jag hostar en del och känner mig svag. Och blöder en massa näsblod. Samtidigt kanske jag skulle må bättre om jag kom ut. Tänkte gå ut och handla och kanske fika för att se hur jag klarar det.

Men i morgon måste jag gå till jobbet, oavsett hur jag mår. Om inte annat för att jag annars dör av leda... Suck, det här börjar bli jävligt jobbigt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida