14 februari 2006

Konstitutionsutskottet och Gustav

KU:s förhör angående regeringens förehavanden vid flodvågskatastrofen pågår för fullt. Förhören sänds både i radio och teve, och nu är det bara de stora huvudrollsinnehavarna kvar: Laila Freivalds och HSB. Jag tycker det är oerhört intressant att följa, jag försöker lyssna så mycket jag kan på webbradion när jag är på jobbet. Och snaran dras åt mer och mer runt framför allt Göran Persson. Det blir mer och mer uppenbart vilka nickedockor det är han omger sig med. Och vilken makt han själv tillskansat sig...

Men jag följer förhören av ytterligare en anledning: när jag kommer hem sätter jag gärna på teven och tittar. Gustav Fridolin är ju bara så jävla snygg!

Suck. Av någon anledning kan jag inte ladda ner någon bild av Gustav Fridolin (en bild på David Beckham gick dock bra, men känns inte lika relevant i sammanhanget).

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja, Fridolin har verkligen blivit till sin fördel : )

ons feb. 15, 07:13:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida