25 februari 2006

Gottegris no. 1

Man ska aldrig, aldrig, aldrig gå och handla när man är hungrig, för man kommer bara hem med något sött och onyttigt. Jag vet det, eftersom jag talar om det för mig gång på gång på gång. "'Aronson'", säger jag, "gå inte och handla när du är hungrig, för du kommer bara hem med något sött och onyttigt". Men lär jag mig? Icke.

Och mycket riktigt, nu sitter jag här tillsammans med två muffins. Nåja, en muffins då, den andra ligger redan i magen. Men god var den. Jäkligt god. Och smakade banan/choklad. Chokladmuffinsen tänkte jag ta lite senare...

Men jag hade ju lovat mig själv: inget snask i helgen. Det måste bli ett slut på det. Min mage är ju stor som ett hus nu.

Men det är ju så gott!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hmmm... förstår precis vad du pratar om. Kom precis hem med en smågodispåse för 47 kr... Blir visst bara mer och mer sockerberoende. Är det kromtabletter man ska äta för att minska sötsuget?

lör feb. 25, 04:46:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag har hört att det ska vara zinktabletter. Men vad vet väl jag. För mig funkar nog bara att portförbjuda mig från alla butiker...

lör feb. 25, 04:54:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida