04 januari 2007

Skaffa ett riktigt huvud, tack

Det var precis en man inne på min sida på Qruiser. Han kollade runt och skickade sedan ett brev till mig. Helt okej. Problemet var bara hans tumnagelbild: en riktigt stor närbild på ett stort jävla kukhuvud. Rätt i ansiktet!

Visst, man kan kryssa i att man inte vill se nakenbilder. Men det finns ju faktiskt nakenbilder som är jäkligt snygga och som man gärna tittar på. Men jag får nog ompröva mitt beslut där. För det känns inte kul att få en okänd kuk upptryckt i nian...

=(

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag vet...
Jag har QX-paus.

fre jan. 05, 10:39:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Men oj så pryd man kan vara... ;-)

fre jan. 05, 11:15:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Du borde också pausa herr JonazmedZ. Så du lär dig veta hut.

fre jan. 05, 11:33:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Men snälla Kim, jag har inte en internationell arsenal med män som kan underhålla mig under tiden... ;-)

fre jan. 05, 01:33:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Du tycker ju ändå om kukar! Tänk på alla oss brudar som är så evinnerligt förbanat aströtta på alla dessa män som tar över hela jävla qx. Aaaarrrgh!

Hurm. Hehe. ;)

fre jan. 05, 01:48:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men snälla Anna. QX är till för även oss män... ;-)

Och nej, kukar ska inte tryckas upp i ansiktet på mig. Åtminstone inte om jag inte bett om det... ;-)

fre jan. 05, 03:31:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida